РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІЦЕЮ
1. Загальні відомості
П.І.Б. керівника Орловська Наталія Володимирівна
Назва закладу Ліцей №13 "УСПІХ" Полтавської міської ради Полтавської області
Адреса закладу36007, вул. Кучеренка, б. 1/16, м. Полтава
Дата закінчення контракту ____________________
Звітній період 2016/2017 навчальний рік________________
Кількість приміщень, споруд 1
Кількість учнів 1125_________________________________
у тому числі навчаються: в І зміну 905
в ІІ зміну 220
Корисна загальна площа приміщень (м2)5050
Площа пришкільної ділянки (м2)26576
у тому числі площа :
- спортивної зони (м2) 8654
- навчально-дослідної ділянки (м2) -
- зони відпочинку (м2) -
- господарча зона (м2) 173,8
Корисна площа приміщень на одне учнівське місце (м2) 1,7
2. Забезпечення виконання освітянських програм
Назва програми |
Аналіз виконання програми у закладі |
|
Дата розгляду |
Підсумковий документ (протокол педради, наказ, довідка тощо ) |
|
Програма розвитку та безпеки дорожнього руху у м. Полтава на 2012 - 2016 роки, затверджена рішенням двадцять шостої сесії Полтавської міської ради шостого скликання від 18 вересня 2012 року. |
10.10.2016 |
Протокол наради при директорі №7 |
Комплексна програма розвитку освітньої галузі м. Полтава на 2016-2020 рр. |
31.08.2016 |
Протокол педради № 9 |
3. Результати державної підсумкової атестації учнів випускних класів
Назва предмету |
Загальна кількість учнів |
Кількість учнів, які складали ДПА |
Рівень навчальних досягнень ( % ) |
||||
початковий |
середній |
достатній |
високий |
||||
4 клас |
|||||||
Українська мова |
129 |
128 |
0% |
13% |
32% |
55% |
|
Літературне читання |
129 |
128 |
1% |
12% |
35% |
52% |
|
Математика |
129 |
127 |
0% |
12% |
28% |
62% |
|
9 клас |
|||||||
Українська мова (диктант) |
77 |
76 |
- |
29% |
52% |
19% |
|
Математика |
77 |
76 |
- |
44% |
42% |
14% |
|
Англійська мова |
77 |
49 |
- |
31% |
47% |
22% |
|
Історія України |
77 |
28 |
- |
35% |
54% |
11% |
|
11 клас |
|||||||
Українська мова |
52 |
51 |
4% |
18% |
41% |
37% |
|
Математика або Історія України |
52 |
19 |
10,5% |
37% |
31,5% |
21% |
|
52 |
34 |
9 % |
41% |
32% |
18% |
||
Англійська мова |
52 |
18 |
5,5% |
17% |
55,5% |
22% |
|
Німецька мова |
52 |
1 |
- |
- |
- |
100% |
|
Французька мова |
52 |
2 |
- |
- |
100 % |
- |
|
Географія |
52 |
11 |
- |
36,5% |
45,5% |
18% |
|
Російська мова |
52 |
7 |
- |
71% |
14,5% |
14,5% |
|
Біологія |
52 |
4 |
- |
25% |
50% |
25% |
|
Фізика |
52 |
3 |
- |
100% |
- |
- |
|
Хімія |
52 |
3 |
- |
67 % |
- |
33% |
|
4. Робота з обдарованими учнями
У 2016-2017 н.р. учні гімназії посіли 42 призові місця на ІІ та 18 призових місць
на ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад.
Учні гімназії стали учасниками ІVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з французької мови у м.Херсоні.
На І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН
гімназисти посіли 18 призових місць, на ІІ етапі – 6 призових місць,
та 1 призове місце на ІІІ етапі конкурсу у м.Києві у секції французька мова.
5. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників
Всього педагогічних працівників |
% від потреби |
Підвищило кваліфікацію у звітному періоді |
Результати атестації |
|||||||
Встановлено (підтверджено) категорію |
Присвоєно (підтверджено) педагогічні звання |
|||||||||
заплановано |
підвищило |
Вища категорія |
Спеціаліст І категорії |
Спеціаліст ІІ категорії |
спеціаліст |
«Старший учитель» |
«Учитель-методист» |
Інші |
||
88 |
100 |
16 |
16 |
6 |
3 |
4 |
- |
1 |
3 |
6. Виконання поточного ремонту приміщення закладу
За бюджетні кошти |
За рахунок інших надходжень, які не заборонені чинним законодавством |
|||
об’єм робіт |
вартість робіт |
об’єм робіт |
вартість робіт |
|
Покрівлі |
||||
Інженерні мережі: - опалення; - водопостачання; - водовідведення; - електричні мережі |
Частково замінено труби опалення в підвальному приміщенні, батареї в бібліотеці; частково замінено труби холодної води в підвальному приміщенні; частково замінено каналізаційні труби в підвальному приміщенні |
- |
- |
- |
Санвузли |
- |
- |
- |
- |
Харчоблок |
Заміна двигуна вентиляційної системи |
- |
- |
- |
Інші приміщення |
Фарбування підлоги 4-х поверхів закладу, спортивної зали та актової зали. Фарбування стін коридорів. Встановлення панелей МДФ частково у коридорах 2-ого поверху. Будівельні матеріали для підвісної стелі кабінету музики. |
13506,75 грн 7836,81 грн |
7. Залучення позабюджетних надходжень, які не заборонено чинним законодавством
Загальна сума залучених коштів |
Напрям використання |
||
Придбання матеріальних цінностей |
Виконання ремонтних робіт |
Інше |
|
13506,75грн |
фарба |
техперсонал |
|
7836,81грн |
Матеріали на підвісну стелю для кабінету музики |
8. Оренда приміщення закладу
Перелік організацій, які орендують приміщення закладу |
Напрям діяльності |
Наявність оформленої угоди |
ПОГО «Центр розвитку талановитих дітей» |
ритміка |
є |
Громадська організація спортивний клуб «Сонсуквон» |
Таеквон-до |
є |
ПП « Інтернешнл Хаус Полтава» |
Англійська мова |
є |
Громадська організація «Школа спортивного танцю Естадес» |
Спортивні танці |
є |
9. Наявність приписів органів державного нагляду за дотриманням вимог нормативних документів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, санітарно-гігієнічних норм
Кількість |
№, дата, ким виданий |
Відмітка про виконання (виконано, виконано частково, не виконано*) |
- |
- |
- |
10. Проходження періодичних медичних оглядів працівниками закладу
Всього працівників |
Пройшли медичний огляд у встановлені терміни |
Мають допуск до роботи |
88 |
88 |
88 |
11.Перелік інноваційних освітніх технологій, які впроваджуються в навчально-виховний процес інтенсивне викладання іноземних мов, ІК-технології навчання
12.Перелік розпорядчих документів, виданих у закладі з питань організації харчування та медичного обслуговування учнів Наказ від 01.09.16 № 371 «Про призначення відповідального за організацію безоплатного харчування учнів», від 01.09.16 № 370 «Про повсякденний медконтроль за харчування учнів», від 01.09.16 № 371/1 «Про організацію безоплатного харчування учнів», від 01.09.16 № 371/7 «Про посилення контролю за якістю харчування та готових страв», від 02.09.16 № 375 «Про організацію безоплатного харчування учнів пільгових категорій», від 02.09.16 № 376 «Про здійснення щоденного контролю за якістю харчування учнів», від 30.09.2016 № 449 « Про організацію роботи спеціальної медичної групи з фізичного виховання», від 03.02.17 № 38 «Про посилення контролю за якістю харчування учнів», від.15.02.2017 «Про організацію безоплатного харчування учнів (зі змінами)», від 22.02.17 № 63 та від 15.03.2017 № 86 «Про проходження учнями медогляду»
13.Наявність (відсутність) приписів міської та обласної санітарно-епідеміологічних станцій -_____________
Проведена робота щодо їх виконання - ________________________________
14.Кількість правопорушень, скоєних учнями - немає_________________________
15.Кількість працівників, які перебувають на військовому обліку - 4_____